برایت می خواهم
برایت پاک بودن را
به فکر خاک بودن را
محبت را
صداقت را
اگر خواهی عبادت را
دعا کردم
دعایم کن
ک من محتاج محتاجم
ادمی


اخرم اینجاست
هر کجا باشمهر کسی باشم اخرم اینجاست اینجا میان قبر اینجا بر زیر خاکسقف من سنگ استارزویم نوراین قبر من استاین قبر سوت و کور ...چرا حمد و سوره را بلند بخوانیم
چرا باید حمد و سوره نمازهای صبح،مغرب و عشاء را بلند بخوانیم و حمد و سوره نمازهای ظهر و عصر را آهسته؟ طبق روایات پیامبراکرم(ص) وقتی امام جماعت نماز را به عهده داشتند، طبق فرمان خداوند حمد و سور...دعای فرج
سلام"نام خداست.پس به نام خدایی که سلامتی،آرامش وصلح زیرسایه ی اوست.خدای خوب من!چگونه تورا سپــاس گویم؟توآنقدر بزرگی که همه ی زیبایی ها از توسرچشمه میگیرد وبه تو پایان می یابد.سپــاس بخاطر بیکران...اقا اجازه شهید
من می خواهم در آینده شهید بشوم …معلم پرید وسط حرف علی و گفت : ببین علی جان موضوع انشا این بود که در آینده می خواهین چکاره بشین ، باید در مورد یه شغل یا کار توضیح می دادی !!! مثلا پدر خودت چه کاره...چادرم
چادر تو تلافی غروبی است...که در آن روز به زور چادر از سر زنان حرم پیامبر می کشیدند..چادر تو میراث خون دلهای خیمه نشینان ظهر عاشورااااست...و چادر سر کردنت به همین سادگی انتقام کربلاست.... آهای تو ...